| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Drnostress Guest
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 2:20 pm Post subject: Utomhus seminarium 22 mars -09 |
|
|

Last edited by Drnostress on Mon Jul 20, 2009 5:18 am; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Stanson Mycket Aktiv

|
Posted: Tue Mar 10, 2009 5:08 pm Post subject: |
|
|
Hmmm, seminarium då är det alltså en förbered aktivitet. Tänkte på de som bara ville komma dit och träna. och få tips från coachen. Tänkte t.ex. lajvarna.
Jag kommer troligtvis i vilket fall som helst. Måste bara få tillstånd av regeringen först. |
|
| Back to top |
|
 |
Simon Aktivast

Joined: 01 Jan 2004 Posts: 2615 Location: ADMIN på detta forum. Se sundbyberg och sedan dö
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 7:42 pm Post subject: |
|
|
Tanken är att det ska vara vår fäktning med masker, västar osv. på.
Sen fullt ös medvetslös ungefär. Vissa få grejer kommer vara planerade och resten kommer vara som en normal träning.
Fotografering är mycket välkommet så vill man komma i annan mundering än enbart träningskläder så det också välkommet. Come as you are som Nirvana en gång sjöng.
/Simon |
|
| Back to top |
|
 |
Drnostress Guest
|
Posted: Thu Mar 19, 2009 4:15 pm Post subject: |
|
|

Last edited by Drnostress on Mon Jul 20, 2009 5:20 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Stanson Mycket Aktiv

|
Posted: Fri Mar 20, 2009 8:09 am Post subject: |
|
|
| Jag kommer |
|
| Back to top |
|
 |
langland Hyperaktiv

|
Posted: Fri Mar 20, 2009 9:23 am Post subject: |
|
|
Har vi en plan på vad vi ska köra?
Lite besvärligt att släpa med alla konstiga prylar. _________________ "Qui docet, discit"
"Audio, video, disco" |
|
| Back to top |
|
 |
Drnostress Guest
|
Posted: Fri Mar 20, 2009 11:04 am Post subject: |
|
|

Last edited by Drnostress on Mon Jul 20, 2009 5:22 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Simon Aktivast

Joined: 01 Jan 2004 Posts: 2615 Location: ADMIN på detta forum. Se sundbyberg och sedan dö
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 2:46 pm Post subject: |
|
|
Hej,
trist som #a% men jag kommer missa denna första gång tyvärr då jag inte är frisk än och det prioriteras 10000% före att slåss utomhus just nu.
Nästa helg är jag på gotland så då kan jag inte heller.
Jag suger!
/Simon |
|
| Back to top |
|
 |
Simon Aktivast

|
Posted: Sat Mar 21, 2009 3:01 pm Post subject: |
|
|
Då önskan finns att jag kommer ändå och agerar informatör så ska jag göra mitt bästa för att komma. Men lovar inget.
Hoppas och tror att jag pallar.
/Simon |
|
| Back to top |
|
 |
Claes Carrander
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 4:12 pm Post subject: |
|
|
| Jag ska se om jag inte kan pallra mig dit. Tyvärr har jag lite ont om beväpning, men jag tar med det som finns hemma (enhandswaster + bucklare). |
|
| Back to top |
|
 |
Drnostress Guest
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 3:32 pm Post subject: |
|
|

Last edited by Drnostress on Mon Jul 20, 2009 5:23 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Simon Aktivast

|
Posted: Sun Mar 22, 2009 5:41 pm Post subject: |
|
|
| berätta mer. Kom det fram folk, var det folktomt? Vågade sig folk inte fram? Tell us MORE |
|
| Back to top |
|
 |
Drnostress Guest
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 7:45 am Post subject: |
|
|

Last edited by Drnostress on Mon Jul 20, 2009 5:25 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Simon Aktivast

|
Posted: Mon Mar 23, 2009 12:12 pm Post subject: |
|
|
Bra.
Härmed har då något nytt börjat och vi kan nu stoltsera med att Duellfäktning Stockholm också fäktas i anslutning till museum.
Jag tror intresset trummas upp desto fler vi är. Men också om man är få (det har jag märkt tidigare när tex jag och Guillaume körde 2 ggr i veckan i vasaparken). I Vasaparken duggade frågorna tätt och förbi kom allting ifrån skådespelare som övat fäktning på Dramatiska institutet på 50-talet, en fd OS-fäktare, kampsportare av alla dess slag och en massa barn. Men även en massa random personer som undrade vad vi gjorde.
Min erfarnhet är att frågorna inte kommer ifall träningen ser väldigt organiserad ut (vem går in och stör en grupp som står uppställda likt militärer förrutom Johan)?
Jag är övertygad om att ifall vi sträcker ut handen lite mot förbipasserande i form av kanske lite info så kommer det här bli god PR.
Vi syns därför är vi |
|
| Back to top |
|
 |
|